i can feel you near me, even though you're far away

2009-01-22

det värsta man kan göra i stunder som dessa är att sätta på låtar som why, med Avril Lavigne. jag har aldrig varit speciellt into hennes musik. hoppig, tjejig-"rock" - med tonårsattityd som känns så där age 13. i alla fall så finns det en bra låt, och det är why. den gungar skönt och texten är heartbroken och desperat, jag är visserligen inte heartbroken - men lite desperat fortfarande.

har pratat med rasmus över skype (guds gåva till alla långdistansare) och att få höra hans stämma genom en skorrig headsetmick har gjort min kväll - och vid middagen vart jag gladare än på många timmar. munnen gick i ett och mamma var tvungen att släppa en tår när hon såg mitt lyckliga lilla tryna skutta ner för trappan.

även om du i fysiken är långt långt borta, så är du mentalt den som är mig närmst, och dessutom så är du inte heller längre bort än ett telefonsamtal och det gör mig trygg !

m.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0