Hej 2009

2009-01-01

för visst pratar man om att det nya året innebär en ny start ?! men jag vill inte börja om, jag vill att det nya året ska fortsätta som det gamla slutade. mitt i myllret av människor som jag älskar, i glädjen och skratten, i frustrationen och ivern vill jag vara kvar. för då är allt som det ska vara. en blandninng av allt det där, alla de ingredienser som gör livet så fruktansvärt fullbordat och värt att leva. we've been trough it all, the good and the bad - och så skall visan fortsätta. upp och ner, hit och dit - samma rundor, men genom att utnyttja varje stund till max, kan vi nog också se till att sätta vår prägel och slutligen göra allt till något unikt och minnesvärt.     sjutton vad jag började det här året med att vara djup ! kanske blir det en ny start i alla fall. jag vet inte riktigt än om jag gillar det, men det återstår att se.       förövrigt ska jag fortsätta min bakis torsdag - med att glo på film med mitt hjärta och försöka tänka så lite som möjligt på att jag faktiskt har en del skoluppgifter att göra. men det behöver ni ju inte berätta för någon.

när jag har tid, om jag orkar - idag eller förmodligen en annan dag tänkte jag bjuda på gårdagens meny - som blev en succé. nyårsmiddag i all sin prakt - ska det vara, så ska det vara ordentligt.

tills dess att vi ses igen -
god fortsättning och god början på det nya året !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0