en god frukostvana

2009-01-23

hur många gånger har man inte hört att en god frukostvana är det som gör ens dag ? men faktiskt, att starta dagen på ett bra sätt - jaa, alltså det är ju logiskt - den kan ju inte bli dålig då bara. jag har hittat en ny frukostvana som jag ska hålla fast vid, i alla fall ett tag tills jag hittar en bättre som är mer intressant. än så länge är denna en höjdare, visserligen är det bara dag 1 idag - men jag känner på mig att den kan funka.

två knäckebröds mackor (just nu äter jag mini rutat) en skirva mager skinka, typ kalkon och sen på det lite keso.
en halv grapefrukt
ett glas smoothie - idag blev det fortsättning på blåbär/banan

med den är stilen kommer jag kunna stoltsera på beachen i sommar !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0