en funky banana-mango smoothie, och way to kladdig kladdkaka

2009-01-11

aa , så har söndagskvällen spenderats. proppandes o mysandes med min favorit pojkvän in bed watching a lot like love. det slog mig precis att vi lite smått liknar emily och oliver - spontana, lite desperata och i alla väder charmiga med alla våra små detaljer - som att du gärna öppnar munnen när du tagit en tugga och visar det gäggiga innehållet för att upplysa mig om att du, jaa alltså egentligen vet jag inte vad du vill upplysa mig om - men nog är det äckligt, likaväl skrattar jag varje gång tills jag får ont i magen och kyssar dig gärna mitt på ! mitt i allt hysteriskt kittlande vs bitande, och killepussande skickar jag iväg mitt apliknande asgarv och skakar lite sådär smått i kroppen - som sagt vi är charmiga som få. jag älskar att vara så där upp över öronen kär ! jag älskar dig din snopp-korv !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0