det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag !

2009-01-19

det är min dag idag, och inte bara det - det är brors, och pappas dag idag också. den här helgen har inneburit inget annat än kalas, och fest. hela lördagen spenderades hos rasmus där huset fylldes med vänner till familjen - det käkades kalasmat och dracks. jag övertalades till att följa med in till stan - och först blev det lite förfest hos fanny's kompis tn - och sen stack vi vidare till hb. kvällen blev kul, och vi fick uppleva alltifrån race med taxibilar till ett svettigt dansgolv. när det gäller mina tidigare erfarenheter av hb, så kan jag inte påstå att de har varit särskilt överväldigande - men det blir verkligen vad man gör det till och nöjd var man när man tillslut kom hem på morgonkvisten.

gårdagen, då hade familjen ohlin huset fullt. jag hade bestämt menyn och lagade lika så all mat. det blev bufé med allt från ungsbakad lax till pastasallad, och olivbröd. känner verkligen för att dela med mig av mina recept - för allt blev verkligen lyckat. blev väckning tidigt idag för att gratulera pappa - och jag börjar ju egentligen inte förrän 10, så kan mysa runt i min illrosa morgonrock ett tag till. fick härlig duschgel och lotion igår av emy, så det blir nog en härlig lååång dusch innan plugget med. annars ska jag bara se till att ha världens bästa födelsedag. mellanåldern nitton, ganska meningslös - men faktiskt jag har en känsla av att detta kan bli en riktigt bra dag ändå - har ju min älskling hemma !

m.

Kommentarer
Postat av: Emy

Grattis igen hun !!! ;D

2009-01-19 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0