deal with it.. it's life

2009-01-21

det finns alltid något ljust i det som sker - o man ser allt med lite andra ögon, eller hur han nu sjunger afzelius. den där vitaminbomben piggade upp, och jag har varit produktiv, tvättat, svarat på mejl - fixat med projektarbetet. jag är just nu bara frustrerad, vill att rasmus ska vara framme nunununu - så att jag kan prata med honom, när han väl är där, då är det ju ganska lugnt, vi kan ringa varann stup i kvarten. våren kommer att innebära saknad, men jag har ju hela min sista termin att ta itu med - jag behöver min älskling givetvis, men hela poängen med det här långdistansandet är att jag kan ta itu med allt som jag måste ta itu med utan att försumma honom. jag börja se på hans återvändande till usa på ett helt annat sätt och faktiskt, utan att få tårar i ögonen. kommer gråta en skvätt när mamma kommer hem från kören och önska att han var hemma, men nu börjar jag ändå förstå att vi klarar oss - för vi hör ihop.

rasmus när du läser detta, observera att jag gjort stor progress sen i tisdagskväll, right ?
jag har bankat i kudden idag, skrikit o gråtit helt hysteriskt - och ikväll kan jag säg till mig själv, jag måste bara leva med att så här är det. it sure is painful - still it's a great learning progress och jag ser fram emot att ta mig igenom detta för att sen i maj vara en erfarenhet rikare - låter jag inte bara så clever ?!

m.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad jag tycker synd om dig Maria men vi lovar att ta hand om grabben. Sitter just nu och försöker planera ihop att hyra en bil sista minuten och köra ner till LAX och överraska honom på flygplatsen! Hahah. Vill se hans min :D

Kul att du är den enda som är med mig på brocoli/blåbärsgrejjen. Du anar inte hur mycket VISSA hånat min idé.



Take care, puss!

/ Johanna

2009-01-21 @ 23:02:03
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0