att ta tag i sitt liv oavsett om man vill eller inte

2009-01-24

gårdagen innebar i stort att förutom sitta uppkopplad med rasmus, försöka skriva en ansökan om extraknäck på ica. det blev en ansökan tillslut men det mesta justerades imorse och eftermiddagen har spenderats påpälsad som en michellin-gubbe lunkandes runt i vellinge centrum för att försöka få ut ansökningarna. det gick väl bra - jag behövde inte säga så mycket - det mesta står ju redan i brevet. vad jag dock till min stora förvåning möttes av var alla de små butiker runt torget, och vellinge video kedja som tackvare lågkonjukturen och den ekonomiska krisen kursat. det var nästintill kusligt att vandra runt och finna att flera butiker fått upphöra - måtte det inte vända snart ! jag är en egoistisk människa, så måtte det inte vända snart - jag måste ha ett jobb !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0