Singing That Melody

2009-02-22

söndagar spenderas bäst slötittandes på what ever som finns på tv för stunden. att zappa mellan kanalerna för att hinna se det sista av någon serie är underhållning nog. särskilt viktigt är det att inte göra någonting alls sista söndagen på ett lov, för framför sig har man åter igen vardag. dagen har inneburit ett evigt pendlande mellan soffa och säng - något kapitel asyl och en hel del städning. jag antar att det blev ett hyffsat lov trots all och samtidigt som jag fasar för solveckorna som ligger framför mig, vill jag bara få de avklarade.
veckan kommer att bjuda på fortsatt arbete inom fotoprojketet som i nu läget kommer att mynna ut i lite snygga modellfoton på victor och ted, bara jag kan få tillgång till studion på skolan - men det ska nog inte vara något problem. fortfarande skulle jag vilja fotografera graffitti i malmö, men det får bli plan B. nu ska min äckliga matta dammsugas och sen ska jag fortsätta läsa asyl. förhoppningen är att den ska bli klar ikväll - så att jag innan läggdags kan sätta tänderna i stieg larsson's - män som hatar kvinnor.

later !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0