träna på lovet, kanske ?

2009-02-11

du vet att det är dags att börja träna igen...
..när du får kramp i armen av att prata i mobiltelefon!
från centrum - bort till min gamla skola, det är en promenad på några hundra meter. för att komma hem är detta en möjlig väg att gå, den närmsta om man stuckit inom ica för att handla. vad som dock förpestar denna "möjliga väg" är att den till största delen består utav en jättelång smygbacke. så när fredrik ringde utanför ica, hoppades jag på att samtalet skulle bli så kort som möjligt eftersom att jag visste vad som väntade mig - men som vanligt babblar vi på om skolan, "what's new" och allting annat. jag misstänker dock att han upptäckt mitt anfådda tillstånd och därför ursäktade han sig, och önskade mig lycka till med mina vidare projekt - så som att skriva klart uppsatsen och sedan hålla lov. han förbjöd mig dessutom från att plugga på lovet, och jag tänker faktiskt lyda hans order där. efter imorgon är det nog med studier för ett tag. i need rest !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0