The Kooks vs Lily Allen

2009-02-13

fredag den trettoende, jag funderar på att stanna inne för säkerhets skull. men solen strålar och joggingskorna står redo att användas. det blir nog ingen joggingtur, inte när det är isbana överallt. det hade varit att utmana ödet en aning. men för att knyta an till rubriken, jag kan verkligen inte bestämma mig: orginal eller cover. båda versionerna av låten är så underbara. det var längesen jag kände så här över en låt.. ni vet så där, att man liksom blir helt krypig i kroppen för att den är så himla bra, och man kan inget annat än lyssna på den om och om igen. så ja, ska fortsätt att analysera låtarna över lite lunch. förresten, suckers - tengo vacaciones escolares, och jag har sovit bort min första dag. helnöjd !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0