Sportlovsaktivitet del 3: Lunchen

2009-02-19

nu har jag nästan utnyttjat sportlovet till max. jag har lyckats att sova bort dagarna men ändå hunnit med att känna på att det faktiskt är sportlov. den sista aktiviteten är den där mamma har viktigast roll - idag bjuder hon på lunch på mimmas. nu när vi inte är små längre - jag och min bror, så är det svårt för mamma att komma på anledningar till att vara hemma - för tro det eller ej, nu klarar vi oss helt enkelt själva. men en dag den här veckan brukar mamma samla ihop lite flextid och utnyttja den på så vis att hon spenderar en heldag mysandes på vellinges, enda - men väldigt mysiga lunchresturang. det brukar bli en hel del utrymme för skvaller och prat, sådant som jag och mamma så ofta skulle behöva men som så sällan hinns med. i alla fall så är det mamma/dotter qualitytime idag och jag ska på stuts hoppa in i duschen, för det börjar dra ihop sig till lunch, trots att vi nästan precis åt frukost. ciao !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0