Raw comedy

2009-02-10

innebar kvällen igår plugg? - joo, det får jag nog erkänna men efter kvällens avsnitt av raw. kanal 5 har börjar sända en ny efter 10 underhålling, och förra måndagen var första gången de svenska tv- sofforna kunde skratta sig hesa till rå stand up. förra måndagen smiskade magnus betnér den svenska tv-publiken och han var som vanligt rapp i käftet och fullkomligt helgalen. men så när jag mot mitt samvete slog på tvn igår och insåg att just i samma sekund som jag satt där så pågick det andra avsnittet kunde jag ju inte bara slå av tvn. özz nujen skämtade på om invandrare och nog för att jag gillar den snubben i vanliga fall, men igår var han verkligen klockren. kvällens höjdpunkt var dock allas vår älskade johan glans, och bara för att han var bäst igår och bara för att ni alltid är bäst bjuder jag på ett alldeles färskt klipp från gårdagens program - enjoy !

m.


johan glans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0