misstänkt hampa- te som är punktligt kissframkallande

2009-02-11

jag är nu en vetenskaplig rapport rikare, men bäst av allt - en läxa fattigare. den här veckan har varit extrem, men samtidigt har jag haft bra diciplin på mig själv, så att jag nu slipper sitta uppe till gryningen och ändå sakna delar i min rapport. jag är stolt att jag lyckats, för en gångs skull - att disponera min tid och inte skjuta upp allt till sista kvällen. jag har liksom ganska så lätt betat av grejer och nu är jag fri. jag funderar på att lägga mig i sängen på en gång, när jag egentligen skulle kunna vara uppe en stund till när jag nu för ovanlighetens skull ha sovmorgon imorgon(torsdag), som egentligen brukar vara min tidigaste dag. överväger att gå ner, brygga en kopp te, och slökolla något på tv. men det där kvällsteet jag dricker gör mig kissnödig exakt klockan halv 3 och får mig att drömma konstigt, så jag ska nog sluta dricka det. hahah, tänk så visar det sig att friggs kvällste innehåller någon konstig hampa sort som ännu inte klassats som narkotika och så har jag varje kväll, de senaste veckorna drogat mig själv till sömns. det skulle ju i och för sig förklara drömmar så som att jag blir ovänn med min pojkvän över tablettaskar, rider på hästar som varit inlåsta i konstiga korridorer där folk roar sig med att spika upp hyllor längs väggarna för att inte nudda mark. om jag får en psykos för att jag druckit te, så ska friggs-kvällste-tillverkare ha mer än en spark i baken...! nog med flummiga tankar. imorgon är det tångvalla som gäller, och kanske borde jag ta en titt på vad jag ska säga - bara för att friska upp minnet. men näe, det blir nog en kopp te i alla fall - mysandes loss i flannel pyjamasen. om jag är beroende av hampate är det mammas fel, det var hon som introducera det för mig. well, godnatt gott folk!

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hade du bott i USA hade du ju kunnat bli miljonär nu. "Bivärkningar: Konstiga drömmar och kissnödighet" bode vara självklart på paketet :P

2009-02-12 @ 04:12:36
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0