lov, det vill jag lova !

2009-02-13

mamma gjorde storkok av grönkålssoppa igår - det ger mig ett lunchalternativ idag; grönkålssoppa. men den var svingod så jag klagar inte. toppa med lite krasse, och pumpafrön så blir det ju en lyxlunch.

förresten så har erica stuckit till saalbach nu - inte det minsta avundssjuk eftersom att skidor inte är min grej. jag ramlar bara ner från liften, slår mig för att jag inte kan hålla kontrollen och krockar med folk på väg ner för backen när det enda jag kan är att åka störtlopp. men någon måste ju vara sämst på det liksom. i alla fall kommer jag sakna henne och las cichas gupas: mini och jenny. inget festande med dom på lovet, men emy är hemma så jag är glad. imorgon ska vi fira alla <3 dag, på vårt eget lilla sätt - men innan dess en tripp till anders i lund för att kika på hans lägenhet och jag ska få hjälpa till att inreda, kul ! nu är det quality time con mig själv och katten som förövrigt väckte mig vid 10 med ryggmassage(hon hoppar upp på min rygg, och trampar intensivt)    så adios, for now guapos.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0