it's a broken hallelujah

2009-02-03

jag borde sluta missbruka serier innehållande inget annat än intriger. såg precis ett avsnitt av one tree hill -luke super ner sig för att lindsey har ringt och berättat att hon träffat en annan. peyton som fortfarande har känslor för luke ser till så att han kommer hem efter han deckat på tric - väl hemma hos luke, säger han att han hatar henne och att hon har förstört hans liv. jag vet, det är bara påhitt alltihopa. men jag blir helt tom i kroppen. jag förmodar att jag borde sluta se på sådant - men för en stund, kan man liksom tycka synd om någon annan - kanske till och med gotta sig i att någon annan har det eländigt, allt för att slippa ta itu med sina egna problem...

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0