imorgon blir det "skidor"

2009-02-16

ibland plingar mobilen och fredrik frågar om man är sugen på att åka skidor. jag är ju ingen skidåkare och det är väldigt sällan det inträffar att jag drar på mig tunga pjäxor som ger en cellskräck, för att spendera en dag mestadels på rumpan. men jag vägrar att låta det här lovet gå till spillo - något måste jag hitta på och när jag fick reda på att två fantastiska tjejer, bella och mathilda också valt att haka på kändes beslutet allt mer rätt. så tidigt tidigt imorgon, närmare bestämt 05.50 blir jag hämtad för att sen dra iväg över dan. eftersom att man är bosatt i södra skåne finns det inte så många ställen att välja på om man bara vill spendera några timmar i bilen - så jag antar att vi inte ska längre upp än i höjd med vallåsen. för vana är detta rena barnleken, men jag känner redan att morgondagen kommer bli tuff och jag räknar med flertalet vurpor. jag känner på mig att förmiddagen kommer att innebära skidor, och sen blir det nog varmchoklad och fika förresten - men i alla fall har jag tagit mig för något. ska i alla fall bli himla kul att spendera lite tid med mina gamla klasskompisar bella och mathilda - yeey !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0