Honey

2009-02-22

det gick en rätt schysst dansfilm på tv igår - honey. jag imponeras sällan över storyn i sådana filmer, drama - missförstådda människor, drama, lite kärlek, drama och slutligen är dansen befrielsen från allt lidande. men vad jag däremot älskar med filmer som den ovan nämnda är att musiken är officiellt den bästa, och danserna alltid lika snygga och fräcka. jag önskade verkligen att jag kunde dansa. jag är som bambi på hal is, och som så många förrut sagt "jag dansar aldrig nykter" så är detta något jag håller fast vi - för allas säkerhet. i alla fall så tänkte jag bjuda på finallåten från filmen igår - som jag haft på repeat hela dagen. jag älskar barnkören i refrängen och texten är rätt upplyftande - man blir liksom helt peppad, i believe i can.

m.


Kommentarer
Postat av: Annie

Gry tackar för din röst!



Fortsätt rösta, den som röstat flest gånger är automatiskt med i nästa veckans blogg utmaning. =D

2009-02-23 @ 21:08:10
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: Gry

Jag Älskar den filmen, en sån måbrafilm :) Så söt du är som röstat på mig! Krya på dig sötnos <3

2009-02-25 @ 20:27:43
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahahha jag dööör! jag älskar den filmen! älskar alba. alla mobbar mig för min filmsmak.. (jag har totalt sett kanske 20 filmer i hela mitt liv, så jag har tydligen inget att komma med..) Men den där är sååå bra! Jag blir så glad :D tack för att du påminde mig :D

2009-02-28 @ 21:37:52
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0