ge mig mitt egna nuuu...

2009-02-14

for till lund idag, med di gammle. mamma skulle shoppa och jag hade bestämt träff med anders för att kika på hans lägenhet. blev ett kärt återseende, te- drickande och mycket prat om vad som sista tiden hänt. blev helt förälskad i anders hyffsat stora och mycket fräscha etta - helt så där perfekt med litet pentry och plats för matplats, och plugghörna. visserligen belägen en bit utanför centrum, men i lund cyklar ju alla. längtar tills jag har mitt egna lilla krypin - där jag kan fixa och dona, möblera och inreda. ett rum är visserligen inte så mycket att fixa med, men just att få ha sitt egna boende det är en dröm som ska uppfyllas ganska så snart hoppas jag. hej hopp bostadsköer här kommer jag!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0