favorit i repris - ömhet, fisar och oc

2009-02-28

ted önskar - så detta får bli favorit i repris - från gamla bloggen.

ömhet , fisar och OC

söndag 31 augusti

jagade , det var så vi kände oss tillslut när de hade ringt o frågat efter oss vid upprepade tillfällen under kvällen. vi som hade sett fram emot en lugn kväll hemma. du & jag och OC. o tillslut blev vi lämnade ifred.
det kändes lite som att passa en lillebror , trots att jag inte har en sådan. först skulle du ha mat ,   o ja - jag ska vara ärlig , utan dig hade det inte blivit någon mat , du som alltid säger att du inte kan laga mat fick igång ugnen , som jag inte förstod mig på. när maten var klar o vi hade ätit cyklade vi i ilfart till konsum för att köpa godis till filmen. o jag vet inte , men av någon anledning känns det inte som en slump att det blev exakt 100 kr , så att vi slapp allt tjafs med växel o mög. det är vår , o endast vår tur. hem igen o puffa upp kuddar i sängen o lägga sig till rätta.    nästa bekymmer blev att välja avsnitt , men vi kom ganska snabbt överrens om att börja från början.   timmarna gick , o vi blev tröttare o tröttare. klockan blev mer o mer och jag hade bestämt mig för att passa tiden till sista bussen.   
fick sällskap av jackie o pelle en bit , hunden & pappa :D   men efter att ha stått o frusit på busshållplatsen 10 minuter förstod även jag att bussen redan hade gått , jag lunkade tillbaka.

vem hade någonsin kunnat tro att du o jag skulle bli så nära vänner ? inte jag , i alla fall inte då får ett par år sedan när vi träffades första gången på ledarkåren. vi kom bra överrens , såklart att vi gjorde , men det rann ganska snabbt ut i sanden , o vi träffades bara då och då. men så nu i sommar , liksom vi har typ hittat tillbaka till varann. gammal vänskap rostar aldrig , ellerhur ? eller vi tog allt till en annan nivå , allt med fester o mys i sommar , o sen med allt på cypern. vi har liksom nått ett annat stadium , där allt är tillåtet. jag vet ingen som fisar så äckligt som du , o ingen som gillar att rapa folk i huvet , o som dessutom aldrig tröttnar på det. jag vet inte heller någon som kan äta så mycket , o ändå hålla sig så smal. sist men klart inte minst så vet jag ingen som är så ärlig som du.   fy fasiken vad jag trivs - du är så bra. du förstår typ , eller du får mig i alla fall att känna det som att du förstår , o skulle du inte förstå är jag säker på att du skulle ge allt för försöka förstå.    jag älskar din humor , o jag älskar ditt sätt att se på saker , ditt sätt att tro att du klarar allt bäst själv , o att du liksom tar åt dig äran. du är galet kul , o jag älskar varje sekund vi umgås , du är verkligen en riktig vän och när saker är svårt , hojtar du något , kallar mig gumman , kliar mig på armen o sen är allt bra igen !    alltid vänner teddy ? :) <3   jag hoppas det i alla fall.. :$

m.

Kommentarer
Postat av: Ted

Alltid vänner maria! <3

2009-07-14 @ 18:48:57
Postat av: Ted Wallón

Alltid vänner! <3

2009-07-14 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0