besviken men ekonomisk

2009-02-20

just in case stoppade jag solglasögonen i väskan ihopp om att de skulle komma till användning efter att traska gågatan upp och ner. men lång näsa för min del, när jag kom av bussen i malmö och insåg att här skulle solen inte titta fram. med öppet sinne gick jag loss på vårens nyheter och drog av och på plagg för att kanske hitta något. tre timmar senare var allt jag förmått att köpa ett par nya leggings. fanny skrattade gott åt mig när jag mötte upp henne för att fika. så mycket nytt - men så lite fint. modemedveten - vem ? jag ? - inte en chans, men jag är noga med det jag sätter på mig och jag måste trivas till 100% personligstil - i guess, men idag verkade jag ha glömt bort vad den innebär, för ingenting passade. lite besviken. ska i alla fall se till att kasta mina gamla leggings nu med stort hål i grenen när jag faktiskt har investerat i ett par nya. och till dig som tycker om mode och kläder, har du lust att bli "personal-shopper" till någon med begränsad ekonomi ? 

m.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0