luciadagen

2009-12-13

luciadagen idag. förutom ett fat lussekatter så har jag helt glömt bort att fira detta. mamma & pappa var iväg och tittade på luciatåg tidigare ikväll - jag stannade hemma.

trots lite fokus på lucia känner jag ändå av stämningen. det har snöat idag & vädret är förövrigt sådär krispigt. det har verkligen varit jättekallt idag - kanske finns det hopp om en vit jul ändå !

veckan stavas projektarbete, tyvärr. jag har lite ångest över det här projektet, men så fort jag och min co-worker kommit igång lär det väl rulla på. jag hoppas på det i alla fall !

söndagen har annars varit sådär som söndagar ska vara. sega ! rasmus och jag har inte flyttat oss onödigt långt från film och tv-serier. såna dagar älskar jag, särskilt när man har en intensiv evcka framför sig !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0