hurray !

2009-12-03

har ni sett reklamskyltarna på stan - sonia rykiel for hm ? jag hade ingen aning till i början av veckan. men så idag när jag satt & väntade på bussen så kom jag att tänka på en grej. kolla på tjejerna... noga. snygga, eller hur ? har ni sett bilden med den blonda & den mörkam ? den ena av tjejerna har en typ virkad korsett med matchande trosor och den andra samma set fast i bh & trosa...

jag måste sett ganska fånig ut när jag satt där och studerade dem upp ifrån & ner, och sen nerifrån & upp. hur mycket som är äktavara det kan man ju fråga sig, men faktiskt, tjejerna ser mänskliga ut. såklart är de flawless i hyn... men min första spontana tanke var att de inte var så himla smala. curse me för att kalla dessa flickor tjocka, det är inte alls så jag menar. idealet är fortfarande i tunnaste lagret - men det var liksom inte så att flickorna såg sjuka ut. jag blev glad. sonia rykiel kollektionen är förövrigt elegant & diskret. modellerna lever verkligen upp till hennes elegans & jag börjar se en del solglimtar bland de annars många sjuka modeideal som cirkulerar i denna värld.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0