drop it low

2009-12-29

väskan packar inte sig själv. men det ger jag fanken i när man kan [påsa] framför kameran och lyssna på följande spellista. mums. jag längtar efter mitt sthlm ocg alla fina gullisar där. jag och rasmus ska bo hos johanna och leo & kanske ska älskade hanna också vara där. annars ska jag se till att träffa en massa gamla ansikten som jag inte träffat på evigheter. säger snart godnatt, för jag sova hos rasmus. vi flyger tidigt tidigt ifrån sturup imorgon. btw så är katten snart hemma. lilla tusse. jag har saknat henne så hjärtat smärtat ordentligt. imorgon fyller förresten fina fanny år. - grattis i förskott världens bästa svägerska <3 !!!!

morsning korsning så ses vi efter nyårshelgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaaack =) Minns du förra året när du fick köpa present från dig o Vigge för att han inte hade några pengar? haha! E de han som handlar i år? De hoppas jag =)

Gott nytt år. hälsa lillebo o t hand om er. puss puss från mig, lajne o ella

2009-12-31 @ 13:50:07
Postat av: Fanny (bästa svägerskan)

De va från mig, men de kanske du misstännkte =) puss igen

2009-12-31 @ 13:51:25
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: Gry

Såå fin du är på bilden<3. Nu är min nya blogg skapad. Newyorklife.devote.se :D

2010-01-06 @ 22:06:45
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0