det måste helt enkelt bara göras

2009-12-21

klockan är snart 12. vart tog den här dagen vägen ? det känns som att jag slösar tid på en massa icke-väsentliga grejer, men det har jag egentligen inte gjort. jag var uppe i tid. började genast ta itu med skolarbete, svarade på mejl och planerade morgondagens läxläsning. nu kommer snart rebecca hit och då ska vi fortsätta med uppsatsen. jag drunknar i kompendier och kurslitteratur. hur ska vi någonsin ro den här båten i hamn ? fanfanfan. jag har dessutom ont i halsen. kul ?! ska ta en nypa frisk luft. driva alla ondsinta negativa demoner ur skallen. projektet måste tas itu med & det är nunununununuuuuu !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0