blir ni också pigga av att borsta tänderna ?

2009-12-09

kom hem från rasmus för en liten stund sen. var så trött så att jag nästan ramla in genom dörren. hos honom var det fotboll på agendan och jag gjorde allt för att inte somna. tröttheten har annars idag varit ohanterlig! bland annat så somnade jag med min stickning ihopkrupen i en fåtölj. vad är fel ?

tänderna är borstade och sminket borta. jag är redo för att krypa i säng, men bara därför är jag inte trött längre. det är alltid så ! jag blir alltid pigg av att borsta tänderna. blir ni också det ? ska ta en senare buss än vanligt imorgon, så det gör kanske ingenting att jag inte kommit i säng än. men det är verkligen irriterande när man annars idag varit som en vandrade vålnad.

kan det inte bara bli helg ?! jag har så mycket kul framför mig. fredag: stan med fanny, julfest & afterwork på nya jobbet, träffa hanna - mat & idolfinalen. lördag: stan med hanna och sen fira vicky som fyller 18. söndag: ännu oplanerad, men jag hoppas på en heldag med rasmus. han förtjänar extra ompyssling eftersom att han ska skriva tenta på LÖRDAG !

näe, alla - nu ska jag försöka komma till ro. oj, en gäspning - bäst att skynda när kroppen visar tecken på trötthet. natti natti !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0