varför har golfarna dubblar par strumpor ?

2009-08-20

...ifall de skulle få hole in one !!

första gången ute på driving rangen och jag lyckades med att slå sönder rasmus driver. jag antar att det inte är någon större bedrift men trots alla missar, konstiga svingar, kramp i fingrar OCH tår så hade jag riktigt kul. moderatbandy är underskattat, och att jag tillbringat de två senaste dagarna med att antingen praktisera golf, eller bara följa med som poängifyllare chockerar mig faktiskt en aning. jag är åter på det klara med att man inte ska uttrycka några åsikter om något man inte har provat - men efter dagens första lektion kan jag säg att jag inte längre tycker att glof är drygt, snarare rofyllt, spännande och tävlingsinriktat.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0