updates

2009-08-21

trots att jag inte är så jätteattraherad av malmö festivalen så har flertalet kvällar spenderats där. vädret den senaste veckan har varit otroligt och att strosa runt i solen har känts riktigt exotiskt.

fanny och linus är nu installerade i sin nya lägenhet, en fantastisk tvåa på nobelvägen. soffan där är fruktansvärt skön så sängen där hemma har varit aningen övergiven.

igår fick jag en förfrågan om att vara hårmodell för linus syster katja som ska göra en portfolio. håret ska färgas, sättas upp och jag ska eventuellt fråga henne om hon kan frissera luggen på mig. jag tänker mig brunt, katja tänker sig brunt men med ljusa highlights - vi får se hur det slutar.

underbara hannapanna från landskrona hade vägarna förbi och vi hoppade till the sounds igår. maja är världens snyggaste och hennes attityd är inte att leka med. kind of a showoff och aningen diva- aktig, men jag gillar det. the sounds nya sounds är lite twisted och tyvärr inte så likt det gamla materialet - men det nya ska definitivt undersökas.

idag är det sånt där efterlängtat regn- rusk, och trots att dagen passerat förbi i ett ganska så kvickt tempo, känns det som tillvaron verkligen segar sig fram. jag tippar på filmmys med gottis & såntdär. ska fråga mannen vad han tycker, men han brukar inte vara sen med att instämma. jag har längtat efter en sån här dag med att göra ingenting.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0