HAHAHAHAH !

2009-04-24

jag skämde ut mig rejält i caféet idag. jag och katinka, en skön bitch i klassen satt och tjilla lite youtube. skulle visa världens sjukaste klipp som just nu cirkulerar på rnb- drottningen beyonce. så satt vi där och ansträngde oss för att höra ur de sjukt maxade högtalarna - och när stjärnan sätter igång och sjunger så falskt att alla daggmaskar i jordens inre kryper djupare ner, bröt vi ihop av asgarv och mitt hysteriska - gapflabbande ekade över hela sundsgymnasiet så att fönsterrutorna skallra - eller ja typ ! i alla fall så är klippet klockrent, och den son of a bitchen som pillat ihop detta - tack du, för att du förlänger mitt liv - jag kan inte få nog av det !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0