Söndag

2009-04-19

studentklänning - check
löstuttar - check

efter att ha flängt runt i stan en hel dag var det vad mor och jag lyckades åstadkomma. okej, jag fick med mig hem en söt liten bolero också - eftersom att mamma tjatar om att det kanske blir kallt. vad som nu återstår innan hela studentoutfitten är komplett, det är ett par snygga skor. sen skall det även inhandlas ett par skor till balen och en kuvertväska. än ser jag inget ljus i tunneln, för det kändes som att vi finakamma hela stan idag, och utan resultat. men än ger jag inte upp. resten av dagen har spenderats i solstol både hos fru egelborg och hemma på en stekig uteplats.

nu finns det ingen annan utväg - jag måste skriva det sista på historian - blööh !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0