photoshop, me like !

2009-04-08

photoshop har under en längre tid varit helt borttaget från datorn. jag fick ju för mig att jag skulle avinstallera ett program och lyckades avinstallera hela windows. det hela var egentligen ett misstag, men det resulterade i att alla windowsprogrammen försvann, samt allt annat som var installerat på datorn. idag efter x antal månader utan photoshop fick jag tillbaka det och med hjälp av moderskeppet har jag lekt loss. ännu finns inga småbarnsbilder på datorn men tänkte att det kunde vara nyttigt att prova de olika verktygen för fotomontage med tanke på att jag planerar att göra inbjudningskorten i PS. har i alla fall meckat ihop ett litet montage på mig och min älskade pojkvän, som jag faktiskt blev ganska nöjd med. det heter ju less is more, men jag tror inte att jag ännu förstått innebörden av det, så antar att mitt montage är lite overkill.. men what ever !

nu blir det axa müsli gold, favoriten med lots of torkad frukt. i know, man ska inte äta så nära inpå bedtime, men skiter jag i. jag kommer dö om jag inte får i mig lite müsli. axa's guld müsli är på en 1-10 skala 15 så nu fattar ni varför jag måste ha. hasselnötter, dadlar, russin, och torkad banan - som jag förvisso pillar bort.. det är om något lite mer, "mmm" i livet !

m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0