min framtid just nu - yeey !

2009-04-22

jag och erica satt igår intensivt och bläddrade igenom vara kalendrar. jag blev nästintill mörkrädd när jag insåg hur jäkla lite det faktiskt är kvar. även om vi just nu har en hel del att göra med småprojekt i nästan alla ämnen, så känner jag mig ändå inte stessad. tre år på gymnsiet har verkligen sett till att ge en rutin, och faktum är att jag är glad att det finns saker att göra. annars skulle jag utan tvekan sväva iväg och då vet man aldrig vart man kan hamna. i alla fall så kommer de närmsta veckorna se ut såhär:

vecka 17 (denna vecka) vanlig vecka
vecka 18 måndag-tisdag - projektredovisningar, resten av veckan ledigt
vecka 19 måndag-torsdag - berlin, fredag - vanlig
vecka 20 vanlig vecka
vecka 21 måndag-onsdag - vanligt, ledig från och med torsdag
vecka 22 onsdag - rasmus kommer hem, annars vanlig vecka, lördag - bal
vecka 23 STUDENTVECKA !

FATTA, det är snart slut! jag är helt upprymd och full av glädje - för jag sta ta studenten, FYFAN VAD JAG ÄR BRA !

m.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Njut, njut, njut! Dom sista veckorna var de bästa i mitt liv, hoppas vekligen dina blir det också!

2009-04-22 @ 17:47:12
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0