jag älskar helg

2009-04-26

jag sammanfattar helgen som "less is more", dit räknas dock inte timmarna i solen. i alla fall så hade jag en underbar dag med rasmus familj igår. först konfirmationsfirande för frida, därefter härligt partaj med vickys sköna kompisar. mysfrukost, då hela gänget (- den viktigaste av dem alla, min R!)  var samlade idag och därefter har jag bara glassat i solen.

mamma och pappa ringde från norra italien för en stund sedan. jag fick rapport om 17 grader och regn, då klingar 22 grader och friska - men ljumma vindar bättre i mina öron. snart kommer killarna och då bjuder jag på middag - därefter kommer kvällen att innehålla wipeout, och söndags party med filip och fredrik. jag skall dessutom se till att memorera projektredovisningen så att man kan göra en dunder presentation imorgon tillsammans med las chicas gupas, erica y gry.

nu ska jag blanda olivolja, vitlök och persilja - för jag tänker göra vitlöksbröd till grabbsen. matmor, she's back & hon göder sina bästa vänner värre än någonsin.

ta det lugnt i solen amigos!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0