internetmissbrukare ?

2009-04-16

har suttit frustrerad, och oroad hemma för att internet inte fungerat. är man beroende om man får kallsvettningar och hinner tänka självmordstankar fem gånger om för att serven inte hittas ? jag antar det ! men just nu ligger jag efter med allting så panikångesten är ett faktum. trodde att jag skulle kunna bli klar med historiaarbetet utan det eviga msn- plingandet och bloggar som hit och dit distraherar, men icke. givetvis behövde jag internet för att kolla upp den sista källan. men nu ska det nog gå att få klart den där skiten !

peppar mig själv för en powerwalk i blåsten. den behövs och jag har utmanat mig själv att verkligen ta tag i det där med motionen igen. men hur avstressande det än är med en snabb promenad, är det svårt att hitta utrymma när både prov och inlämning samt en recension hänger över en. det bästa hade ju varit att ignorera bloggen, men hur gör man det ? så nu ska jag snöra på mig skorna, och med svängande armar pinna på - det finns ingen annan utväg.

later !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0