hmm, ?

2009-04-05

sitter och pillar i mig lite non-stop och speckulerar över sådant som egentligen är för djupt för att talas om här. meningen med livet - även om den frågan skulla ha ett svar så är den inte värd att svaras på. vet vi meningen med livet, vad finns det då att leva för ? deppigt svar, i know - men det ligger ju en hel del sanning i det. istället har non-stop i-pillandet väckt frågor så som "hur sjutton kan det komma sig att jag faktiskt sitter här - varför liksom ?" och "sover jag ? tänk så vaknar jag och så är jag någon helt annan, någon helt annanstans ?" "är vi ensamma ?" efter filosofin i fredags slog det mig också att ett bord är kanske inte ett bord.. vad vi uppfattar som ett bord är kanske något helt annat, men vi har inte kommit på det bara. sega söndagar brukar resultera i att jag pratar, och tänker för mycket. well, ingen skada skedd hoppas jag ?!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0