härlig vårdag i malmö

2009-04-06

haft en perfekt dag i solen. satt nyduschad i morgonrock & njöt en stund på terassen innan jag fixade mig för att ränna lite ärenden i vellinge. har idag lärt mig att det inte är mycket billigare att beställa hem skivor & filmer från tex cd.on. com, eftersom att det tillkommer en jäkla avgift när fakturan ska betalas. ganska så damn worthless att anstränga sig, eller snanare att inte anstränga sig. kunde säkert hittat filmen betydligt billigare i stan då, men what to do ?

efter att ha ränt på byn satte jag mig på bussen för en vända in till malmö city - där mötte jag söta sanna, och vi gick raka vägen till espressohouse för fika. beställde mitt älsklingste, grön passion - och vi knaprade i oss lite panini - gott. efter fikan startade jakten på att leta studentklänning. min härligt söta lilla dröm finns hos french connection - men inte i butik ! hittade dock en söt på solo, men den existerade bara i storlek M, mindre roligt. ska diskutera saken med mor ikväll - om jag ska beställa från nätet, eller fortsätta min jakt. sprang även på sötaste fanny i stan, med vänninor. det känns underbart att vara omtalad som "ralles tjej" - jag gillar det !

nu är det tepåfyllning ute på terassen - sen eventuellt lagar jag wok till mamma o pappa senare. ha en fortsatt bra måndag.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0