back to business

2009-04-14

jag har haft en lugn morgon, och än är den inte slut. känner verkligen hur allting börjar ordna upp sig.. nu ska jag inte säga för mycket, men det gör verkligen ingenting att vi förlorat en timme - i och med att det ljusnar fortare vill man ju gå upp. i alla fall var det så imorse. jag somnade lätt som en plätt igårkväll & idag var jag uppe i tid och kände mig rejält utvilad. tänkte snylta på brorsan och åka med honom eftersom att han ändå kör förbi skolan. blir aningen tidig, men jag satsar på att kunna ta en te & läsa lite bloggar eller kanske till och med skumma igenom filosofin. bäst att packa väskan nu, så jag inte blir sen. ha en bra dag idag !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0