äta bör du - annars dör du

2008-11-21

Jag är en veteran i bloggdjungeln - men det här blir nytt ! Känslan av att inte riktigt veta vad man vill med sin blogg, kan få vem som att ligga vaken om nätterna - eller kanske inte ! Jag kom i alla fall fram till att jag saknat bloggandet, den förras nedläggning tog hårdare än väntat och att skriva på nellad.se blev inte samma sak. Nu är jag tillbaka, tillbaka för att stanna - o jag är här med en ny idé.

Ingen kan komma ifrån att vi måste äta. För att överleva måste vi få i oss näring och energi. Jag är en matälskande 18 åring, som älskar att prova nya recept och konster i köket. I den här bloggen kommer jag att bjuda på mina smarrigaste recept både när det gäller sådant som är ätbart, och drickbart. Det kommer bli en blogg fullspäckad med mare's - läckerheter !

Hope to see you soon,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0