drömmer om sommar& sol

2008-12-30

nu måste man räkna tid åt att skrapa bilen om morrnarna - temperaturen kryper längre och längre under nollstrecket, och det är nu inte längre grått och trist bara utan svinkallt, grått och trist. morgonen har jag vigit åt att spana in våren nyheter. rasmus kom hem med en massa härliga tröjor och t-shirts från abercrombie and fitch och jag vet vart jag ska inhandla alla mina somriga basplagg så som söta linnen och fräscha jeansshorts. abercrombie and fitch bjuder på bomullstoppar i alla kulörter med eller utan knappar och i diverse modeller, paradiset om man som jag trivs bättre i linne och byxa när solen steker på.      www.abercrombieandfitch.com

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0