fast five

2011-05-05

sanna ville gå på bio, jag var inte sen med att nappa.
vi hade ingen riktig aning.
no strings attached
water for elephants
fast and the furious 5

det var hugget som stucket, men jag la ändå min röst på fast and the furious.
jag älskar't !
jag är ingen action- fantast egentligen.
det ska vara lättsamt och roligt.
skräckfilm fyller sin funktion, men helst av allt vill jag kunna ligga dubbel om jag går på bio, eller tittar på film.
undantagsvis då för brain o'conner, mia och dominic toretto.
mitt hjärta klappar !
jag har sett samtliga filmer.
den idag vart dock bäst !
det finns inget som är så pulshöjande som fet musik, snygga bilar och berg av muskler.
jag satt som på nålar. kunde inte få nog.
jag blir retad här hemma, men det skiter jag i.
sjukt bra torsdagsfilm !

nu kör vi, jag ska ta körkort !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0