en lista

2011-05-16


Dagens humör: vaknade på fel sida - rullade över på rätt sida - rullade tillbaka - rullade på rätt sida igen - rullade tillbaka på fel - rullade rätt - rullade fel - rullade rätt..,
Dagens borde: alltid ett borde...och idag skulle det ha varit: KARAKTÄR !
Dagens frisyr: nytvättat som blev skitig in no time, därför stram hög flätad hästsvans.
Dagens smink: fräscht, med bästa make up store concealern, solpuder och maskara.
Dagens klädsel: jag bytte snabbt om från märtas uniform till flanell, så fort jag kom hem.
Dagens favoritlåt
: den här, fast den här har hängt med ett par dagar och då kan jag inte låta bli att lyssna på den här också.
Dagens planer:
hur ska man hinna annat när man haft en heldag på jobbet. jag hann förvisso morgonpromme, och det är jag stolt över !
Dagens vill ha:
nya garderob !
Dagens längtan: sol & bad,
det var så längesen.
Dagens beroende:
coca cola light.
Dagens tråkigaste:
det för bli att jag i stort sett planerat morgondagens måste such as städning. booring !
Helgens bästa:
helgen nu eller helgen då ? helgen som passerat; kära återseende från förr. helgen som kommer; homecoming för gry. yeeeey !
Helgens mest efterlängtade:
helgen som passerat alltså ? ledighet, no doubt !
Helgens pinsammaste:
för en gångs skull vart det inte jag som var pinsammast, men jag nämner inga namn !
Dagens motto:
en riktig sunkig gammal rulle går på tv; så dagens motto får bli: think fast. look alive. die hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0