kändisspotting

2011-04-24

idag skräms jag för att jag igår, blev starstruck för att maria popko satt bordet snett bakom oss på mello yello. fast skämmas behöver jag kanske inte ? det är väl egentligen så det ska vara. man ska känna det som en mindre aha-upplevelse att se någon från tv. särskilt om man bor på slätten, långt från civilisationen, i säg stockholm. det är väl det som skiljer oss dödliga från resten ?

maria popko är lustig för hon har en sån ful hund. jag tänkte att jag skulle beställa in en latte till den, och be bartendern hälsa. ni vet så som snuskiga gamla gubbar gör till snygga tjejer på film. fast det kändes mer lagom att roa sig på den stackars jyckens bekostnad så att han inte förstod. någon i sällskapet tyckte; att om nu maria popko är en karriärkvinna och cashar in, då kan hon väl för i helvete se till att köpa hunden lite päls.

om jag nu ska fortsätta på temat kändisar. så hängde angelica alm, från så ska det låta, på märtas hela två gånger förra veckan. jag kände igen henne, men tänkte liksom inte mer på det. fick för mig att hon kanske var en stammis eller något. sjukt gullig tjej i alla fall, med båda fötterna på jorden, tror jag.

m.

maria popko med sin vovve

angelica alm



Kommentarer
Postat av: Binna

Ursäkta men varför yttrar du dig så när du inte ens en gång känner Maria ?

Vad har du för problem ?

Hur fan är du som person ? kanske lite sotis eller ? vissa drömmer om att bli framgångsrika och vissa vaknar upp varje morgon och jobbar för det.. så se till att göra det istället för att yttra dig så där barnsligt!



Binna

2011-05-13 @ 12:31:54
Postat av: mariaohlin

Tack Binna för dina inspirerande ord ! Det gjorde verkligen min dag, nu ska jag ta tag i mig själv och också bli rik på min egen skönhetssalong. Jag behövde verkligen den där sparken i baken. Vilken fantastisk medmänniska du är !!!



Men du, nästa gång ! Läs vad det står i inlägget innan du kastar dig in i diskussioner som du bara kommer gå som en fet förlorare ur.



JAG SKREV ATT HENNES HUND VAR FUL !



2011-05-14 @ 12:17:18
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0