söndagen tillbringade vi på ikea, och låt det dröja till nästa gång

2010-05-09

ikea på svågertorp, malmö - har ni varit där ? jag har tagit mig dit, hm...twice och aldrig igen ! jag älskar ikea, egentligen. idén är genialisk och priserna passar en kassa som min perfekt. kvalitén är ju därefter, men omgivningen tillämpar stor mysfaktor om man på något vis kan ignorera alla andra femtioelvatusen människor som också brottas längs ikea- stigen som slingrar sig bland diverse inredningsexempel i detta gigantiska varuhus. jag tycker om inredning och är i full färd med att hitta min egen stil och då är ju ikea perfekt. att ta sig igenom varuhuset är dock en pärs och när man tillslut når kassorna och känner doften av mat blir man nästintill gråtfärdig och vill inget annat än att komma hem. som läget är nu är vi nyblivna ägare av en biträde, vit hylla...en såndär med sektioner liksom som man kan stoppa diverse i. den lyfte vårt vardagsrum/ sovrum grymt och idag har jag & älsklingen lyckats tömma nästan samtliga flyttkartonger. jag är helnöjd och det känns som att vi börjar komma iordning härhemma - så snart är ni välkomna hit att titta hur vi har det !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ikea på helgen e KRÄK! Jag älskar oxå ikea i vanliga fall, men inte som de e nu! Inte på helgen o faktiskt inte de nya ikea heller -De gamla va mycket mysigare... :S



Kommer snart o hälsar på er <3

2010-05-09 @ 22:43:48
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0