hej ! ja, jag lever - men håller på att flytta. ha tålamod ! ordning lär råda inom snar framtid.

2010-05-03

jag känner mig hemlös. det är en märklig känsla. egentligen har jag det så bra att jag har två, rent av tre hem. vad som är upp är dock att jag har alla mina saker i lådor, ingen säng där jag just nu befinner mig och jag känner mig lite oorganiserad. jag antar att det är så att försöka flytta när livet rullar på i vanlig takt med jobb och så vidare. jag är i alla fall helnöjd med min situation trots oordning, jag ska ffs flytta hemifrån, bli sambo och ett eget hushåll med människan jag vill dela resten av livet med. hur kan jag inte må bra ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0