stadig lördag

2010-01-16

stadig lördag med sovmorgon, långfrukost, proviantering på ica toppen och nu habermas och uppsatsskrivning. tillbringade gårdagen i skanör med emma, alltid lika mysigt. gottigheter och sen lät vi oss bli blown away av både björn gustafsson och team america. humorafton ! ikväll ska jag krypa upp i soffan med min karl eller så blir det bio & snabba cash. jag röstar på det förstnämnda. kvällen ska också innehålla bålprovning med mamsen & papsen. nästa vecka firas tjugoårsdagen och vi tänker gå all in ! 90'tals tema & jag letar febrilt efter ett par buffalos. skulle vara major att bära dessa något otympliga kreationer, men tycks som att dessa platåskor utplånats från jordens yta. har du ett par ? toppa quality ? hör av dig ! jag vill ha !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0