shine on !

2010-02-12

shine on-listan står och skrålar på hanterbart hög ljudnivå. ska hoppa in i duschen och sen kladda lite make-up i facet & dra till amanda ! jeansprovning for shizzel my nizzel. sen bussen mot sydligare breddgrader, nämligen höllviken & där blir det thaimiddag på nyöppnat place med lundborgs' och ljungbergs'. jag & älsklingen drar sen på 20års partaj för christofer i malmoe. maxad fredag och jag är hur taggad som helst.

minns ni skorna ? de är hemma nu, och de sitter som gjutna ! woho ! sa jag att det är en maxad fredag ? around the world lala lala la ! nu hinner jag inte sitta här och latja mer - i'm off ! ha det freakin' awesome ikväll ni också bubbles !

pusspusspusspuss,

m.

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas du hade en great kväll gumms! <3

2010-02-13 @ 16:28:39
URL: http://thisiskay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0