p to the ondus

2010-08-25

vi gjorde malmöfestivalen i lördags. jag hatar egentligen malmöfestivalen ! jag får ingen festivalkänsla alls, allting är bara kaos. det luktar mat, piss och sprit överallt -i en salig blandning. jag blir stressad, yr och illamående. trots växlande väderlek och att jag hade bestämde mig för att gå in med noll förväntningar blev det med hjälp av en flaska jordgubbsbubbel en skaplig afton.

maskinen och familjen fick stå för kulturen, pressbyrån för det matkulinariska och umgänget från back home för sällskapet. jag bottnade i folkhavet och det med häpnad -egentligen ville man inte stå still. herbert afasi munkhammar, den ena halvan maskinen (eller kanske den andra ?) fick en att rodna när han spottade i micken. hur kan en, annars så inte, läcker människa helt plötsligt framstå som om han vore skänkt från ovan ? strålkastarljus is magic. no worries. jag är fortfarande en one man woman, men ärligt talat...jag fick rysningar av att titta på honom !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0