allt på en gång

2010-04-20

god afton !

i förmiddags var det sol och varmt och jag var på humör för att sitta ute, sen bara helt plötsligt mulnar himlen igen och nu har det verkligen ösregnat i ett par timmar.

jag har inte orkat beklaga mig särskilt över det där askmolnet, men nu börjar jag också tröttna ! främst för mina föräldrars skull då det ännu inte är klart om de kan komma iväg till italien imorgon eller inte. det är sjukt hur flygbolagen och flygplasterna inte kan ge besked när det är mindre än ett dygn till avfärd. jag kan förstå att det är kaos, men så jävla svårt kan det inte vara att planera ?

rasmus är på plats i helsingborg på olympia för att titta på derbyt mellan hif - mff. jag önskar att jag kunde vara med ! vilket derby säger jag bara.

yiaha, innan jag hann skriva klart det här har det slutat regna och det blir nog en henskt fin kväll med solnedgång som man kan se. det gillas starkt !

m.


Kommentarer
Postat av: K

blir det någon fika i veckan? :) <3

2010-04-21 @ 13:21:38
URL: http://thisiskay.blogg.se/
Postat av: J

DU måste ju vara Tellus största idiot! Har du hört talas om metrologiska prognoser inför väder? flygplatsen eller resebolaget har väl för fan inget med saken att göra. släpp bubblan lilla du!

2010-04-21 @ 22:32:15
Postat av: Gry

Är pengarna på banken än? Klarade du att genomföra det omöjliga? det som tog mig mer än ett år att ens komma ihåg!? Är häfligt om du klarat det. Annars kan du nog köpa dig en fin aftonklänning för pengarna ;) puss sötnöt<3

2010-04-22 @ 03:03:49
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: mariaohlin

alltid trevligt med kommentarer - men vilket miffo uttalar sig utan att ge en möjlighet till svar ? så, right back at you idiot !



det är väl flygbolagens jävla ansvar att informera om en flight blir inställd eller inte ? :S är det dina eller mina föräldrar som var på väg ut i världen eller ? jävligt moget och hoppa på folk när du inte ens vet vad det handlar om...har du inget trevligt att komma med, är du fan inte välkommen här !

2010-04-22 @ 07:47:22
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Svägis

Haha! Folk e roliga... Har man inte annat o göra än att skicka anonyma, omogna kommentarer har man inte mycket till liv! You'r a fucking smart tjej, Agge. De vet vi som känner dig. Tellus (för att uttrycka sig "fint") ;) smartaste skulle jag nog nästan kalla dig...

puss <3

2010-04-23 @ 16:09:06
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0