det är ett pris man får betala för sin dumhet..,

2010-04-01

förra fredagen gjorde ju jag, fanny och victor café mäster hans uteservering. the fik to be, på stortorget. förkylning och halsont som satt sig i luftrören är nu ett pris jag får betala för att jag droppade jeansjackan och glassade i solen. trots nästan 15 graders schtek i solen, är våren inte att leka med & jag ångrar mig bittert. helgen bjuder på diverse festligheter både med familj och vänner och jag vägrar vara sjuk när vi ska hinka bärs och dansa fötterna blodiga. i eftermiddag ska det jobbas, så nu kurerar jag mig med sängligg och jobbsök. ska dock traska ner till centrum sedan för att hämta ut ett paket & göra en visit på systemet. det är väl dock vad jag orkar idag !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0