tisdagslyxxxxx

2009-11-10

är inte första säsongen av HIMYM typ det bästa världen skådat ? jag blir helt varm i hela kroppen, det är så bra ! spännande, kärleksfullt, roligt och underhållande in evey single way.

jag är helt torr i hela munnen, har ätit för mycket 89% choklad. förresten, fick ett jättesött mail i inboxen på facebook. en darling i estocolmo behövde råd, för att hon funderar på att skaffa katt. jag gav henne allt jag har.

fnattis är ju gone for ever. det går inte en dag utan att jag tänker på henne. eftersom att man inte fick ta förväl av henne är det svårt att gå vidare. jag har ändå lagt fram som förslag att vi ska skaffa en liten en till, så att kattis kan få sällskap. katter är ju det mysigaste som finns !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0