tentaplugg

2009-11-24

imorgon ska jag & några klasskompisar inta orkanenbiblioteket, där blir det tentaplugg. jag har i eftermiddag, så gott jag kunnat koncentrera mig, gjort mindmaps och uppdaterat mig från mina föreläsningsanteckningar.

egentligen så fattar jag inte varför jag skriver anteckningar på lektionerna, & egentligen så förstår jag inte vad lärarnas minnesanteckningar, som man så frenetiskt försöker kludda ner i sitt block, ska vara till ? det är inte mycket av det jag skrivit som jag förstår. okej - utan mina anteckningar hade jag suttit ganska så illa till, det hade nog varit ännu rörigare än vad det är nu - men jag tycker fortfarande att jag har ganska så lite koll på vad som ska göras. jag hoppas att tjejernas stöd imorgon kan vara till hjälp, men det tvekar jag inte en sekund på.

nu ramla mamma & pappa hem. de har tagit take away med sig hem. jag har beställt kycklingspett med jordnötssås för att pizzorna på bruschetta inte längre existerar. efter middag ska jag landa med mina kompendier & sen blir det till att lösa så ögonen blör.

imorgon innan jag ska möta upp med tjejerna ska jag kila en rund på stan. jag måste ha nya skor. det är liksom hål i sulan på mina favorit boots. jag har den senaste veckan kilat runt i allt från gummistövlar till keeps. jag känner att jag har riktigt dåligt med skor. har jag tur kanske det kan bli två par, ett par höga & ett par låga. äsch, det återstår att se !

hej sålänge !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0